Showing 1 - 10 of 744
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008903704
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009710783
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002110861
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002656857
Name-your-own-price is a pricing mechanism where the buyer instead of the seller determines the price, because the buyer makes a bid at a certain price, which the seller can either accept or reject. Based on consumers' bidding behavior at a name-your-own-price seller, we develop and empirically...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013048923
Persistent link: https://www.econbiz.de/10006692181
Vor zehn Jahren untersuchten Albers/Peters (1997) die Einflüsse des eCommerce auf die Wertschöpfungskette im Handel. Seit dieser Zeit ist die Entwicklung weiter vorangeschritten. Neben der erwarteten Entbündelung von Handelsaktivitäten wurde seitdem vor allem die Unterstützung des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010298770
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003443386
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003908019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009010427