Showing 1 - 10 of 153,316
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010228887
Social Media-Plattformen haben sich in den letzten Jahren erfolgreich etabliert und immer mehr Menschen miteinander vernetzt. Auch zahlreiche Unternehmen haben begonnen, das wirtschaftliche Potenzial dieser Medienform stärker zu nutzen. Unternehmen und Kunden ziehen Vorteile aus dem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517239
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009765121
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544956
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012062293
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010490843
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012414847
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012258250
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019671
The present study aimed at exploring the extent to which users model their behavior—as well as their brand attitudes, their perception of relationship quality, their use of Instagram, and the number of brands they follow—on other users. This distinction can help marketers and social media...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012114162