Showing 1 - 10 of 103,092
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010488626
This empirical study analyzes the cultural basis of the United States market response to imported Spanish products that seem to violate strongly-held cultural taboos. Survey responses were obtained from students in two contrasting majors, Art and Business, in two distinct cities and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012026691
Entwicklung und Grundlagen des internationalen Direktmarketing Nationales versus internationales Direktmarketing Prozesse und Rahmenbedingungen des internationalen Direktmarketing Internationale Direktmarketingstrategien von Unternehmen Erfolgsfaktoren des internationalen Direktmarketing Neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002493684
Grenzenloses Direktmarketing? Bestandsaufnahme, Trends und Ausblick -- 1. Kapitel -- 1 Lokale Punktlandung durch globale Planung Integrierte Direktmarketing-Kampagne der DHL Global Mail für 14 Länder -- 2 Ausgetretene Wege mit Erfolg verlassen Inteligo erschließt neue Adresspotenziale in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014317041
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010412550
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012271437
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000353076
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010488627
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003843775