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Der in diesem Beitrag vorgestellte Forschungsansatz soll als Vorschlag für eine Neuauflage der stadtsoziologischen und stadtgeographischen Aktionsraumforschung verstanden werden. Der methodische Ansatz wird dabei anhand einer explorativen Studie mit Koblenzer Studierenden veranschaulicht....
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The purchase of products labelled with Carbon footprints is one option for consumers to act climate-friendly and consumers frequently state that they are interested in this kind of labels. But even though various carbon footprint labelling schemes exist throughout Europe, their market relevance...
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Der in diesem Beitrag vorgestellte Forschungsansatz soll als Vorschlag für eine Neuauflage der stadtsoziologischen und stadtgeographischen Aktionsraumforschung verstanden werden. Der methodische Ansatz wird dabei anhand einer explorativen Studie mit Koblenzer Studierenden veranschaulicht....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012195520
The purchase of products labelled with Carbon footprints is one option for consumers to act climate-friendly and consumers frequently state that they are interested in this kind of labels. But even though various carbon footprint labelling schemes exist throughout Europe, their market relevance...
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E-Partizipation hat in den vergangenen zwei Jahrzehnten durch Digitalisierung und die Entwicklung von Informations- und Kommunikationstechnologien immer stärker an Relevanz gewonnen. Dennoch werden die Anforderungen der Anbieter sowie Nutzerinnen und Nutzer an ein e-Partizipationssystem nicht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015054033
E-Partizipation hat in den vergangenen zwei Jahrzehnten durch Digitalisierung und die Entwicklung von Informations- und Kommunikationstechnologien immer stärker an Relevanz gewonnen. Dennoch werden die Anforderungen der Anbieter sowie Nutzerinnen und Nutzer an ein e-Partizipationssystem nicht...
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Mixed methods research (MMR) is increasingly becoming a popular methodological approach in several fields due to the promise it holds for comprehensive understanding of complex problems being researched. However, researchers interested in MMR often lack reference to a guide that can explain the...
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Q methodology is a method to systematically study subjective matters such as thoughts and beliefs on any given topic. Q methodology can be used for both theory building and theory testing. The purpose of this paper was to give a brief overview of Q methodology to readers with various...
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