Showing 1 - 10 of 328
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011497223
Die Entscheidungsfindung wird für Verbraucher immer komplexer. Die Frage nach einer effizienten und effektiven Verbraucherpolitik stellt sich damit dringender denn je: Wie können Konsumenten gestärkt werden, ohne die Anbieter und die Angebotsvielfalt zu sehr einzuschränken? Das Menschenbild...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011626451
Even though people regularly express concern about sharing personal information online and fear a loss of privacy, their behavior seldom matches their opinions - A phenomenon called Privacy Paradox and researched for over 20 years. Several influencing factors have been identified. A central one...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011847107
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008903989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003958981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003990460
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003531938
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009501793
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009523308
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009532553