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Der folgende Beitrag behandelt Archetypen von Marken und deren Einfluss auf die Kundenwahrnehmung im Hinblick auf die Marken. Abgeleitet von der Hypothese, dass die bestehende Loyalität zum Markenimage einen stärkeren Effekt auf die Konsumenten erzeugt, werden Firmen in der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011868921
This article examines the archetypal brand positioning in the deodorant industry for men in Germany. It is based on the hypotheses that brand positioning follows archetypal principles and that the brands address either very similar or very different archetypes. A new positioning model is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011833197
Which contribution can archetypal motives in commercials perform regarding a successful customer approach? Basing on the hypothesis that archetypes can contribute to the success of a brand personality, the relevance of archetypes for brand management is demonstrated. Then four successful...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011833199
Which contribution can archetypal motives in commercials perform regarding a successful customer approach? Basing on the hypothesis that archetypes can contribute to the success of a brand personality, the relevance of archetypes for brand management is demonstrated. Then four successful...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011869040
This article examines the archetypal brand positioning in the deodorant industry for men in Germany. It is based on the hypotheses that brand positioning follows archetypal principles and that the brands address either very similar or very different archetypes. A new positioning model is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011869050
Die vorliegende Studie beschäftigt sich mit den Faktoren, welche die Loyalität gegenüber Qualitätszeitungen und Boulevardzeitungen beeinflussen. Das Ziel ist es, herauszufinden, ob es Unterschiede bezüglich der Loyalität gegenüber den beiden Zeitungskategorien gibt. Abgeleitet von der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011918835
Die vorliegende Studie beschäftigt sich mit den Faktoren, welche die Loyalität gegenüber Qualitätszeitungen und Boulevardzeitungen beeinflussen. Das Ziel ist es, herauszufinden, ob es Unterschiede bezüglich der Loyalität gegenüber den beiden Zeitungskategorien gibt. Abgeleitet von der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011918346
This article analyses the alteration of the archetypal hero image in current advertising. Based on the thesis that the archetype hero is still used in marketing today, selected advertising campaigns of the brands Hornbach and Duplo of the last 5 years are analysed. With the help of a criteria...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011833198
This article analyses the alteration of the archetypal hero image in current advertising. Based on the thesis that the archetype hero is still used in marketing today, selected advertising campaigns of the brands Hornbach and Duplo of the last 5 years are analysed. With the help of a criteria...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011869046
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013194320