Showing 1 - 10 of 16,053
Die Aufwendungen für Online-Werbung sind in den vergangenen Jahren rasant gewachsen. Ihr Anteil am gesamten deutschen Werbemarkt lag 2007 bei sieben Prozent und die Tendenz zeigt weiter steil nach oben. Der Versuch von Microsoft, den weltweit zweitgrößten Suchmaschinenbetreiber, Yahoo, zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011601786
One of the most developed and evolving areas promising for the future, which is already recently a subject of intensive research, seems to be the area of ambient intelligence. We present some recent results and contemplations about how this area could be exploited also for creating intelligent...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004995286
Die Aufwendungen für Online-Werbung sind in den vergangenen Jahren rasant gewachsen. Ihr Anteil am gesamten deutschen Werbemarkt lag 2007 bei sieben Prozent und die Tendenz zeigt weiter steil nach oben. Der Versuch von Microsoft, den weltweit zweitgrößten Suchmaschinenbetreiber, Yahoo, zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005069161
We analyze the economic effects of a developer's connectedness in the electronic game industry. Knowledge spillovers between developers are likely to be of special relevance in this knowledge-intensive and regionally concentrated industry. We calculate social network measures for a developer's...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008779785
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011397638
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010517238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011417010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011285346
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011298486
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011298579