Showing 1 - 10 of 7,398
The focus of this work is care and compassion within the context of organization and management studies. The text aims to understand how members of an English hospice identify or fail to identify with an organization where issues of life and death take centre stage and explores problems it faces...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011774199
Many facets of place branding, such as identities, image, promotion or sense of place, have been around for a long time …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011850984
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010351765
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008655940
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009361502
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009260241
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013412806
Aussagen des "Tourismuspolitischen Konzepts der Bayerischen Staatsregierung" zur Destinationsmarke Bayern anhand …, öffentlich zugänglichen Quellen zur Destinationsmarke Bayern und zum dahinterstehenden Markenverständnis dar. Insofern bietet es …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010981515
Aussagen des "Tourismuspolitischen Konzepts der Bayerischen Staatsregierung" zur Destinationsmarke Bayern anhand …, öffentlich zugänglichen Quellen zur Destinationsmarke Bayern und zum dahinterstehenden Markenverständnis dar. Insofern bietet es …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010420517