Showing 1 - 10 of 22
The paper focuses on the challenges that the ‘sharing economy' presents to the updating of the European Union's (EU) Audiovisual Media Service Directive (AVMSD), part of the broader Digital Single Market (DSM) strategy of the EU. It suggests that the convergence of media markets and the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012984358
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008856835
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008856831
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014538814
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003885588
In dieser an der Freien Universität Berlin erstellten Diplomarbeit untersucht die Autorin die Marktstrategie von sechs internationen Medienunternehmen: Time Warner, Walt Disney Company, Viacom, Vivendi Universal, Bertelsmann und News Corporation. Sie kommt zu dem Ergebnis, dass "mit Ausnahme...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002144360
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012242714
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004818739
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013417731
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004954270