Showing 1 - 10 of 132
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012407364
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001200112
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012096205
In this paper we show that an IT-enabled suitable designof incentives improves the competitiveness of newmarketing and distribution channels like telephonebanking. Using and extending a framework developed byNault and Dexter [8] for franchising, we show that an ITenabled"ownership of customers"...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005868420
Kundenbetreuer im beratungsorientierten Banking können ihre Arbeitszeit in kurzfristigeVerkaufsaktivitäten oder in die langfristige Pflege von Kundenbeziehungeninvestieren. Indem jeder Kunde einem Betreuer zugeordnet und die Vergütung desBetreuers an alle (auch zukünftigen) Abschlüsse...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005868797
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003755272
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003807092
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003849230
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003451535
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008667387