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Foreword: the bright side of social media / Ashesh Mukherjee -- Foreword: the dark side of social media / Leyland Pitt -- A framework for the dark side of social media -- A framework for the dark side of social media : from digital drama to digital over-engagement / Angeline Close Scheinbaum --...
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-brand websites, consumer social networking sites, and complaint and review boards as a result of the Internet's democratic …
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"This book provides a broad investigation into the use of social technologies in business practices through theoretical research and practical applications, exploring the opportunities and challenges brought about by the advent of various 21st century online business web tools and...
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Spiess umreisst grundlegende Erkenntnisse aus der allgemeinen, der Persönlichkeits- und der Sozialpsychologie und bezieht diese auf den Kontext des Konsumenten sowie den Prozess des Kaufens und Verkaufens. In Teil 2 werden dann neuere Aspekte der Konsumwelt und des Konsumentenverhaltens...
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ernstzunehmendes wissenschaftliches Lehrbuch zur Wirkung der Werbung auf Kaufentscheidungen vor. Theoretisch umfassende Fundierung …
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