Showing 1 - 10 of 249
Popular representations of development need to be taken seriously (though not uncritically) as sources of authoritative knowledge, not least because they are how most people in the global north (and elsewhere) encounter development issues. To this end, this paper presents three clusters of films...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011395774
Ein spannender Einblick in die Psyche des modernen Verbrauchers für Marketingexperten und Werbungtreibende. Die Autoren haben das Verhalten von Testpersonen auf Einkaufserlebnisse und TV-Werbespots erforscht und beschreiben, wie sich das Konsumverhalten verändert hat. Sie unterscheiden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001589886
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003779250
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008825274
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003585432
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003705910
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009492630
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009558372
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011300370
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011344474