Showing 1 - 10 of 26
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014384945
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014384952
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013454469
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012704060
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013368283
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014384811
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001643623
An approach for capturing unobserved customer heterogeneity in structural equation modeling is proposed based on partial least squares. The method uses a modified finite-mixture distribution approach. An empirical analysis using quality, customer satisfaction and loyalty data for convenience...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014033563
Sowohl das Konzept der Marktsegmentierung als auch die Analyse der Kundenzufriedenheit haben in den letzten Jahren in Marktforschung und -praxis immer mehr an Bedeutung gewonnen. Dies ist auf den Trend von einer produkt- hin zu einer marktorientierten Unternehmensführung zurückzuführen....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014425464
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003718937