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The rise of right-wing populism throughout Western democracies coincided with an increasing adoption of social media – both among supporters and opponents of right-wing populism alike. In light of these trends, we assess whether grassroots organizations are effective in combating right-wing...
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Does access to education facilitate the emergence of a human capital elite from which social activists, and thus, social change can emerge? Assembling a city-level panel of the political, intellectual, and economic elite throughout German history, we find that the opening of schools providing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014467785
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014502229
Does access to education facilitate the emergence of a human capital elite from which social activists, and thus, social change can emerge? Assembling a city-level panel of the political, intellectual, and economic elite throughout German history, we find that the opening of schools providing...
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Dieser Beitrag behandelt aktuelle Forschungstätigkeiten zum Einsatz von digitalen Werkzeugen am Lehrstuhl für Fördertechnik Materialfluss Logistik (fml) anhand von drei ausgewählten Beispielen. Dabei handelt es sich um die einfache und schnelle Erstel-lung von parametrisierbaren 3D-Modellen...
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Marketing ist eine zunehmend wichtige Disziplin im Gesundheitswesen. In diesem Buch präsentieren Experten aus den Disziplinen Marketing und Gesundheitsökonomie den Status quo wie auch die Zukunftsperspektiven für das Marketing im dynamischen Healthcaresektor. Sie zeigen, wie sich das...
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Einführung in das Marketing im Gesundheitswesen -- Krankenkassenmarketing -- Krankenhausmarketing -- Marketing für Arztpraxen und Ärztenetze -- Pharma- und Apothekenmarketing -- Marketing zwischen den Sektoren -- Digitales Marketing im Gesundheitswesen -- Spezielle Handlungsfelder des Marketings
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