Öffnungszeiten als strategisches Instrument des Einzelhandels
Year of publication: |
1997
|
---|---|
Authors: | Schwager, Robert |
Other Persons: | Wielenberg, Stefan (contributor) |
Published in: |
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISSN 0341-2687, ZDB-ID 1086398-9. - Vol. 49.1997, 1, p. 26-41
|
Subject: | Einzelhandel | Retail trade | Öffnungszeit | Opening hours | Marketingmanagement | Marketing management | Theorie | Theory |
-
Product market regulation and labor market outcomes : how can deregulation create jobs?
Burda, Michael C., (2000)
-
Eusterbrock, Claudia, (1996)
-
Shopping hours and price levels in the retailing industry : a theoretical and empirical analysis
Tanguay, Georges A., (1995)
- More ...
-
Öffnungszeiten als strategisches Instrument des Einzelhandels
Schwager, Robert, (1997)
-
Majority vote on educational standards : conference paper
Schwager, Robert, (2013)
-
Lerche, Katharina, (2016)
- More ...