Ökonomische Thesen zur Repräsentation von Verbraucherinteressen in Deutschland
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Zahn, Andreas |
Published in: |
Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung / Quarterly Journal of Economic Research. - DIW Berlin (Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung), ISSN 0340-1707. - Vol. 78.2009, 3, p. 63-80
|
Publisher: |
DIW Berlin (Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung) |
Subject: | Consumer protection | information acquisition | asymmetric information | interest groups | representation |
-
Ökonomische Thesen zur Repräsentation von Verbraucherinteressen in Deutschland
Zahn, Andreas, (2009)
-
Ökonomische Thesen zur Repräsentation von Verbraucherinteressen in Deutschland
Zahn, Andreas, (2009)
-
Lobbying, information transmission, and unequal representation
Lagerlöf, Johan, (2004)
- More ...
-
Versagt die Verbraucherpolitik?
Ahlheim, Michael, (2011)
-
Ahlheim, Michael, (2007)
-
Ökonomische Thesen zur Repräsentation von Verbraucherinteressen in Deutschland
Zahn, Andreas, (2009)
- More ...