Überlegungen zur Untersuchung der Klassenhomogenität im Rahmen der Marktsegmentierung
Year of publication: |
1995
|
---|---|
Authors: | Klein, Timo |
Published in: |
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis. - Regensburg : Roderer, ISBN 3-89073-800-1. - 1995, p. 121-130
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Clusteranalyse | Cluster analysis | Mathematische Optimierung | Mathematical programming | Theorie | Theory |
-
How to avoid random market segmentation solutions
Ernst, Dominik, (2018)
-
Mixed integer linear programming and heuristic methods for feature selection in clustering
Benati, Stefano, (2018)
-
Einkaufsstätten-Positionierung : Grundlage der strategischen Marketingplanung
Theis, Hans-Joachim, (1992)
- More ...
-
Autonomous algorithmic collusion : Q‐learning under sequential pricing
Klein, Timo, (2021)
-
Collusive benchmark rates fixing
Boot, Nuria, (2017)
-
Collusive Benchmark Rates Fixing
Boot, Nuria, (2017)
- More ...