Übermittlungsart als Relevanzfilter : zum Zusammenhang von Informationsverhalten und Entscheidungseffizienz
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Cramme, Carsten ; Lindstädt, Hagen ; Wolff, Michael |
Published in: |
NeuroPsychoEconomics. - Backnang : Jahrbuch-Verl., ISSN 1861-4523, ZDB-ID 2234525-5. - Vol. 4.2009, 1, p. 45-54
|
Subject: | Informationsverhalten | Information behaviour | Rationalität | Rationality | Theorie | Theory |
-
Rationality of choice and rationality of reasoning
Vilks, Arnis, (1996)
-
Medien, Propaganda und Public Choice
Jenöffy-Lochau, Marek, (1997)
-
Bayesian learning in financial markets : price adjustments, fundamentals, and risk
Müller, Christoph, (2009)
- More ...
-
Cramme, Carsten, (2009)
-
Cramme, Carsten, (2009)
-
Innovationsbereitschaft: Die Bedeutung von Vergütung und Arbeitsumfeld
Cramme, Carsten, (2005)
- More ...