A business model framework for second life
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | D'Andrea, Alessia ; Ferri, Fernando ; Grifoni, Patrizia |
Published in: |
E-novation for competitive advantage in collaborative globalization : technologies for emerging e-business strategies. - Hershey, Pa. [u.a.] : Business Science Reference, ISBN 978-1-60566-394-4. - 2011, p. 34-47
|
Subject: | Virtuelle Realität | Virtual reality | Social Web | Social web | Geschäftsmodell | Business model | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Wissenstransfer | Knowledge transfer |
-
Mobile Communities : Erweiterung von Virtuellen Communities mit mobilen Diensten
Reichwald, Ralf, (2002)
-
Virtuelle Communities für Patienten : Bedarfsgerechte Entwicklung, Einführung und Betrieb
Leimeister, Jan Marco, (2005)
-
Virtuelle Communities für Patienten : Bedarfsgerechte Entwicklung, Einführung und Betrieb
Leimeister, Jan Marco, (2005)
- More ...
-
RFID Technologies in Healthcare Setting: Applications and Future Perspectives
D'Andrea, Alessia, (2016)
-
Social impacts of mobile virtual communities on healthcare
D'Andrea, Alessia, (2009)
-
A business model framework for Second Life
D'Andrea, Alessia, (2012)
- More ...