A complaint is a gift : using customer feedback as a strategic tool
Year of publication: |
1996 ; 1. ed.
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Authors: | Barlow, Janelle ; Møller, Claus |
Publisher: |
San Francisco : Berrett-Koehler |
Subject: | Kunde | Beschwerde | Servicepolitik |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
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Organisatorische Gestaltung von Beschwerdemanagement-Systemen
Schöber, Peter, (1997)
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Beschwerdemanagement : Einstellungsveränderung im Unternehmen
Stark, Michaela, (1997)
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Das aktive Beschwerdemanagement einer Genossenschaftsbank
Porstmann, Janett, (2003)
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Eine Beschwerde ist ein Geschenk : der Kunde als Consultant
Barlow, Janelle, (2003)
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A Complaint Is a Gift : Recovering Customer Loyalty When Things Go Wrong
Barlow, Janelle, (2008)
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Branded customer service : the new competitive edge
Barlow, Janelle, (2004)
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