A manager's perspective on virtual customer integration for new product development
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Bartl, Michael ; Füller, Johann ; Mühlbacher, Hans ; Ernst, Holger |
Published in: |
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association. - Oxford : Blackwell Publishing, ISSN 0737-6782, ZDB-ID 722136-8. - Vol. 29.2012, 6, p. 1031-1046
|
Subject: | Kundenintegration | Customer integration | Innovationsmanagement | Innovation management | Führungsstil | Leadership style | Konsumgüterindustrie | Consumer goods industry | Deutschland | Germany |
-
Wiedmann, Klaus-Peter, (2009)
-
Kundenintegration in die Neuproduktentwicklung : eine Betrachtung der Konsumgüterindustrie
Schuhmacher, Monika C., (2010)
-
Geise, Fabian A., (2017)
- More ...
-
Beziehungsmanagement durch virtuelle Kundeneinbindung in den Innovationsprozess
Füller, Johann, (2009)
-
Beziehungsmanagement durch virtuelle Kundeneinbindung in den Innovationsprozess
Füller, Johann, (2006)
-
Beziehungsmanagement durch virtuelle Kundeneinbindung in den Innovationsprozess
Füller, Johann, (2004)
- More ...