A model of vertical integration between producers and retailers
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Clemenz, Gerhard |
Other Persons: | Ramser, Hans Jürgen (contributor) |
Published in: |
Fusionen. - Tübingen : Mohr Siebeck, ISBN 3-16-147761-8. - 2002, p. 205-224
|
Subject: | Vertikale Integration | Vertical integration | Konsumgüterindustrie | Consumer goods industry | Konsumgüterhandel | Consumer products distribution | Wettbewerb | Competition | Spieltheorie | Game theory | Wohlfahrtsanalyse | Welfare analysis | Konsumentenrente | Consumer surplus | Theorie | Theory |
-
Ursachen und Konsequenzen der Abhängigkeitsverhältnisse zwischen Markenartikelindustrie und Handel
Olbrich, Rainer, (2001)
-
Product market cooperation, profits and welfare in the presence of labor union
Mukherjee, Arijit, (2010)
-
B2B-Marktplätze : Neuorientierung der Hersteller-Handels-Beziehungen
Zentes, Joachim, (2002)
- More ...
-
Beiträge zur Mikro- und zur Makroökonomik : Festschrift für Hans Jürgen Ramser ; mit 24 Tabellen
Berninghaus, Siegfried, (2001)
-
Wiegert, Rolf, (1986)
-
Identity Creating Goods and Free Trade
Clemenz, Gerhard, (2010)
- More ...