A relationship marketing approach to managing corporate investor relations
Year of publication: |
1995
|
---|---|
Authors: | Tuominen, Pekka |
Published in: |
Liiketaloudellinen aikakauskirja. - Helsinki, ISSN 0024-3469, ZDB-ID 410450-X. - Vol. 44.1995, 3, p. 288-315
|
Subject: | Aktienmarkt | Stock market | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Aktiengesellschaft | Listed company | Finnland | Finland |
-
Ad-Hoc-Mitteilungen und deutscher Aktienmarkt : Marktreaktion auf Informationen
Oerke, Marc, (1999)
-
Kapitalmarktkommunikation: Ihr Beitrag zur Verbesserung der Aktienkultur in Deutschland
Rehkugler, Heinz, (1999)
-
Zugang zum US-Kapitalmarkt für deutsche Aktiengesellschaften
Rosen, Rüdiger von, (1998)
- More ...
-
Understanding relationship fading in cultural sponsorships
Olkkonen, Rami, (2006)
-
Investor relations: a Nordic School approach
Tuominen, Pekka, (1997)
-
Olkkonen, Rami, (2008)
- More ...