Adoption und Weiterempfehlung neuer Technologien : die Bedeutung von Trendsetting
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Gunnesch-Luca, George ; Moser, Klaus ; Klöble, Ulrike |
Published in: |
Der Markt : international journal of marketing. - Wien : Österr. Ges. für Absatzwirtschaft, ISSN 0025-3863, ZDB-ID 206372-4. - Vol. 49.2010, 1, p. 53-64
|
Subject: | Innovationsmanagement | Innovation management | Innovationsdiffusion | Innovation diffusion | Landmaschinenbau | Agricultural machinery industry | Trend | Deutschland | Germany |
-
Krombholz, Klaus, (2017)
-
An empirical study of drivers for the adoption of logistics innovation
Holl, Adelheid, (2022)
-
Lay, Gunter, (1999)
- More ...
-
Adoption und Weiterempfehlung neuer Technologien : die Bedeutung von Trendsetting
Gunnesch-Luca, George, (2010)
-
How communication in organizations is related to foci of commitment and turnover intentions
Holzwarth, Sebastian, (2021)
-
Kennzahlen für die Kontrolle im ökologischen Landbau
Schmidt, Rebekka, (2007)
- More ...