Agency, identity, and the Great Crisis : a Veblenian perspective
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Wrenn, Mary V. |
Published in: |
Journal of economic issues : jei. - Philadelphia, Pa. : Taylor & Francis Group, ISSN 0021-3624, ZDB-ID 410536-9. - Vol. 46.2012, 2, p. 403-410
|
Subject: | Thorstein Veblen | Persönlichkeitspsychologie | Personality psychology | Wirtschaftsliberalismus | Economic liberalism | Kritik | Criticism |
-
Selbstverwirklichung und Innovation : Skizze zu einem (scheinbar) schwierigen Verhältnis
Martin, Alexander, (2017)
-
Der Euro und die "Idee Europa" : EWU: Katalysator oder Sprengsatz für die europäische Integration?
Glawe, Heiko, (1997)
-
Die verhängnisvolle Anmaßung : die Irrtümer des Sozialismus
Hayek, Friedrich A. von, (1996)
- More ...
-
Searching for Common Ground: Interactive Agency in Heterodox Economics
Wrenn, Mary V., (2007)
-
Agency and mental models in heterodox economics
Wrenn, Mary V., (2006)
-
Karl Polanyi on the limitations of formalism in economics
Stanfield, James Ronald, (2007)
- More ...