Aktuelle Forschungsergebnisse aus der Markt- und Werbepsychologie
Year of publication: |
1986
|
---|---|
Authors: | Mayer, Hans |
Other Persons: | Weidling, Elke (contributor) |
Published in: |
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung. - Berlin : Duncker & Humblot, ISSN 0021-3985, ZDB-ID 2488-0. - Vol. 32.1986, 4, p. 314-343
|
Subject: | Werbepsychologie | Psychology of advertising |
-
Swines and sweaters : a semiotic analysis of the Benetton print campaign in 1992
Aslama, Minna, (1994)
-
Weber, Adelheid, (1993)
-
Bildverarbeitung und Beeinflussung : eine schematheoretische Analyse des Konsumentenverhaltens
Hinrichs, Alfred, (1991)
- More ...
-
Mayer, Hans, (1989)
-
Mayer, Hans, (1949)
-
Améry, Jean, (1977)
- More ...