Anmerkungen zur Markenwert-Diskussion
Year of publication: |
2005
|
---|---|
Authors: | Jenner, Thomas |
Published in: |
Die Betriebswirtschaft : DBW. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, ISSN 0342-7064, ZDB-ID 213053-1. - Vol. 65.2005, 5, p. 458-470
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Realoptionsansatz | Real options analysis |
-
Valuation of brand equity and retailer growth strategies using real options
Trigeorgis, Lenos, (2021)
-
Economic incentives for carbon dioxide storage under uncertainty : a real options analysis
Narita, Daiju, (2015)
-
A cash flow-based approach for assessing expansion options stemming from project modularity
Caron, Franco, (2014)
- More ...
-
Jenner, Thomas, (1999)
-
Szenario-Technik und Unternehmensplanung
Jenner, Thomas, (2006)
-
Bedeutung der Marken-Authentizität für den Markenerfolg
Jenner, Thomas, (2007)
- More ...