Ansätze zur Quantifizierung des Mehrwerts von Business-Intelligence-Lösungen
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Oehler, Karsten |
Published in: |
IM : die Fachzeitschrift für Information, Management und Consulting. - Saarbrücken : Imc GmbH, ISSN 1616-1017, ZDB-ID 1125611-4. - Vol. 22.2007, 4, p. 30-34
|
Subject: | Betriebliches Informationssystem | Business intelligence system | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Return on Investment | Return on investment | Controlling | Management control |
-
Determinants of value creation : an empirical examination from UAE market
Kumar, B. Rajesh, (2015)
-
Who and what really counts? : stakeholder prioritization and accounting for social value
Hall, Matthew, (2015)
-
Standing, Craig, (2007)
- More ...
-
Kostenrechnung mit OLAP : Verflachung oder Chnace zur Flexibilisierung?
Oehler, Karsten, (2009)
-
Business Intelligence und Wirtschaftlichkeit
Oehler, Karsten, (2008)
-
Informationstechnologie für das Management von Operations : State of the Art
Oehler, Karsten, (2008)
- More ...