Architektur in der Experience-Economy
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Romeiß-Stracke, Felizitas |
Published in: |
Kulturtourismus zu Beginn des 21. Jahrhunderts : Festschrift für Albrecht Steinecke. - München : Oldenbourg Verlag, ISBN 3-486-71501-1. - 2013, p. 49-53
|
Subject: | Tourismusforschung | Tourism research | Event-Marketing | Event marketing | Soziale Werte | Social values | Urlaubsverhalten | Holiday behaviour |
-
Festival and event tourism research : current and future perspectives
Laing, Jennifer, (2018)
-
The dimensions of rural tourism experience : impacts on arousal, memory, and satisfaction
Kastenholz, Elisabeth, (2018)
-
Cross-cultural validation of a memorable tourism experience scale (MTES)
Kim, Jong-hyeong, (2014)
- More ...
-
Freizeit und Alltag : Probleme der zunehmenden Freizeit
Romeiß-Stracke, Felizitas, (1974)
-
Freizeitpolitik in der Bundesrepublik
Romeiß-Stracke, Felizitas, (1975)
-
Immer öfter - immer weiter? : Perspektiven des Tourismus nach 2000
Romeiß-Stracke, Felizitas, (1997)
- More ...