Außenwirtschaftsförderung: kleine Unternehmen auf großen Märkten
Year of publication: |
1996
|
---|---|
Authors: | Cichy, Ernst Ulrich |
Published in: |
Wirtschaftsdienst : Zeitschrift für Wirtschaftspolitik. - Hamburg : ZBW, ISSN 0043-6275, ZDB-ID 202814-1. - Vol. 76.1996, 7, p. 359-364
|
Subject: | Außenwirtschaftsförderung | Trade promotion | Deutschland | Germany | KMU | SME |
-
(1994)
-
The impact of foreign trade promotion on the foreign sales intensity of SMEs
Hauser, Christian, (2009)
-
Limited in-house resources and the use of official foreign trade promotion by small businesses
Hauser, Christian, (2015)
- More ...
-
Probleme monetärer und finanzwirtschaftlicher Steuerung im Systemvergleich
Cichy, Ernst Ulrich, (1986)
-
The shadow economy and economic policy in East and West : a comparative system approach
Cassel, Dieter, (1985)
-
Parallelwirtschaft und Wirtschaftsreform: das unorthodoxe Experiment der Ungarischen Volksrepublik
Cichy, Ernst Ulrich, (1984)
- More ...