Ausblick: Big Data, Plattformen und Medienökonomie
Year of publication: |
2016
|
---|---|
Authors: | Müller-Lietzkow, Jörg |
Published in: |
Empirische Medienökonomie : Reflexionen der Arbeiten von Wolfgang Seufert. - Baden-Baden : Nomos, ISBN 978-3-8487-3419-1. - 2016, p. 346-351
|
Subject: | Medienökonomik | Media economics | Big Data | Big data | Digitale Plattform | Digital platform |
-
Competition policy reform in Europe and Germany - institutional change in the light of digitization
Budzinski, Oliver, (2018)
-
Stars in social media : new light through old windows?
Gänßle, Sophia, (2021)
-
Budzinski, Oliver, (2015)
- More ...
-
Bilanz der ersten 100 Tage der Ampel-Koalition: Ist der Neustart gelungen?
Boysen-Hogrefe, Jens, (2022)
-
Müller-Lietzkow, Jörg, (2006)
-
Internationalisierung in der Computer- und Videospielindustrie : Erfolg durch interkulturelle Teams?
Müller-Lietzkow, Jörg, (2006)
- More ...