Bank selection decisions and market segmentation
Year of publication: |
1976
|
---|---|
Authors: | Anderson jr, W. Thomas ; Cox III, Eli P. ; Fulcher, David G. |
Published in: |
Journal of marketing. - Thousand Oaks, CA : Sage Publishing, ISSN 0022-2429, ZDB-ID 218318-3. - Vol. 40.1976, 1, p. 40-45
|
Subject: | Bank | Marktforschung | Vereinigte Staaten |
-
Bank marketing information : comparative attitudinal analyses of bank consumers and bank executives
Shades, R. C., (1972)
-
Ein Meßkonzept für die Bankloyalität : Investitionen in Bank/Kunde-Beziehungen unter Risikoaspekten
Polan, Ralf, (1995)
-
Die Bedeutung der Marktforschung für die Geschäftspolitik eines österreichischen Kreditinstituts
Androsch, Hannes, (1987)
- More ...
-
Reappraising mail survey response rates
Cox", Eli P., (1974)
-
Kotabe, Masaaki, (1993)
-
Kotabe, Masaaki, (1993)
- More ...