Becoming global, staying local : the internationalization of Bertelsmann, 1962-2010
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Berghoff, Hartmut |
Published in: |
Family multinationals : entrepreneurship, governance, and pathways to internationalization. - New York, NY [u.a.] : Routledge, ISBN 978-0-415-83671-5. - 2013, p. 169-190
|
Subject: | Verlagsgruppe Bertelsmann | Familienunternehmen | Family business | Verlagswesen | Publishing industry | Globalisierung | Globalization | Unternehmensgeschichte | Business history | Deutschland | Germany | 1962-2010 |
-
A family-owned publishing multinational : the Salvat company (1869 - 1988)
Moya, María Fernández, (2010)
-
Ein Konzept geht um die Welt : vom Lesering zur Internationalisierung des Clubgeschäfts
Lokatis, Siegfried, (2010)
-
Höhmann, Ingmar, (2013)
- More ...
-
Woeckener, Bernd, (1993)
-
Berghoff, Hartmut, (1991)
-
Berghoff, Hartmut, (1997)
- More ...