Bedeutung der Konsumentenverhaltensforschung : Fallstudie: Lemonaid
Year of publication: |
2015
|
---|---|
Authors: | Bröring, Stefanie ; Bornkessel, Sabine |
Published in: |
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-05850-1. - 2015, p. 31-62
|
Subject: | Marketing | Nachhaltigkeit | Sustainability | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
Insights, challenges and recommendations for research on sustainability in marketing
Morales, Paola Andrea, (2020)
-
Lim, Weng Marc, (2022)
-
Meat substitutes in sustainability context : a content analysis of consumer attitudes
Tosun, Petek, (2021)
- More ...
-
Are resource savings in manual dishwashing possible? : consumers applying best practice tips
Fuss, Natalie, (2011)
-
Agrar- und Ernährungswirtschaft: Regional vernetzt und global erfolgreich
Britz, Wolfgang, (2017)
-
Selecting technologies to engage in sustainability transitions—A multi‐stakeholder perspective
Block, Carolin, (2022)
- More ...