Bedeutung des Online Marketing für die Kommunikationspolitik
Year of publication: |
2000
|
---|---|
Authors: | Tiedtke, Daniela |
Published in: |
Wettbewerbsvorteile durch Online Marketing : die strategischen Perspektiven elektronischer Märkte. - Berlin : Springer, ISBN 978-3-642-63536-6. - 2000, p. 79-119
|
Subject: | Mobile Marketing | Mobile marketing | Marketing | Digitale Dienste | Web-based service | Internet | Werbung | Advertising | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
Extent: | graph. Darst |
---|---|
Type of publication: | Article |
Type of publication (narrower categories): | Aufsatz im Buch ; Book section |
Language: | German |
Notes: | Literaturangaben In: Wettbewerbsvorteile durch Online Marketing |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Marketing in a mobile-first world : tackling the why and the how
Save, Aditya, (2014)
-
Bedeutung des Online-Marketing für die Kommunikationspolitik
Tiedtke, Daniela, (1998)
-
Active mediation of television, internet and mobile advertising
Shin, Wonsun, (2017)
- More ...
-
Link, Jörg, (1998)
-
Bedeutung des Online-Marketing für die Kommunikationspolitik
Tiedtke, Daniela, (1998)
-
Databased Online Marketing : personalisierte Kundenansprache über elektronische Netzwerke
Tiedtke, Daniela, (2001)
- More ...