Bedeutung von Messen im Innovationsprozess bei technologischen Produktinnovationen
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Heger, Günther |
Published in: |
Beiträge zum Innovationsmarketing. - München : Hampp, ISBN 3-86618-156-6. - 2007, p. 77-93
|
Subject: | Innovation | Innovationsmanagement | Innovation management | Messe | Trade fair |
-
Innovative trade fairs for incubating virtual enterprises
Barbini, Franceso M., (2004)
-
Wissensmessen bei Swiss Re: die Product and Knowledge Fair
Hermann, Bruno, (2004)
-
Boosting innovation and knowledge through delocalization : market intelligence at trade shows
Solberg Søilen, Klaus, (2010)
- More ...
-
Heger, Günther, (2010)
-
Das Rollenverhalten des Akquisiteurs im industriellen Anlagengeschäft
Plinke, Wulff, (1983)
-
Das "Akquisiteurs-Dilemma" - Konfliktverhaltensmuster im Akquisitionsprozeß
Plinke, Wulff, (1983)
- More ...