Bekannte, aktuelle und neue Anforderungen an Treiberanalysen
Year of publication: |
[2016]
|
---|---|
Authors: | Schimmelpfennig, Heiko |
Published in: |
Marktforschung der Zukunft - Mensch oder Maschine? : Bewährte Kompetenzen in neuem Kontext. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-658-12364-8. - 2016, p. 231-243
|
Subject: | Wissenschaftliche Methode | Scientific method | Nichtlineare Regression | Nonlinear regression | Kundenzufriedenheit | Customer satisfaction | Urlaubsverhalten | Holiday behaviour |
-
Gil-Alaña, Luis A., (2022)
-
Are shocks to tourist arrivals in Morocco permanent or temporary?
El Menyari, Younesse, (2022)
-
Max-normalised DEA models with an extension to DEA models with nonlinear virtual inputs and outputs
Sotiros, Dimitris, (2012)
- More ...
-
Schimmelpfennig, Heiko, (2011)
-
Alternative Ansätze zur datengestützten Verbundmessung im Electronic Retailing
Decker, Reinhold, (2002)
-
Rese, Mario, (2013)
- More ...