Best Practice Reports: Vertriebsstärke im Retail Banking durch konsequente Umsetzung des Steuerungskreislaufs
Year of publication: |
2006
|
---|---|
Authors: | Eickholt, Jörn ; Rühr, Toralf |
Published in: |
Banking and information technology : BIT ; a strategic report for top management. - Regensburg : Ibi Research GmbH, ISSN 1615-0252, ZDB-ID 2017380-5. - Vol. 7.2006, 4, p. 47-49
|
Subject: | Privatkundengeschäft | Personal banking | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Deutschland (bis 1945) | Germany (until 1945) |
-
Innovations of retail banks : expression of relationship marketing or product orientation?
Kieżel, Małgorzata, (2016)
-
Competition and customer relationship in the retail credit markets
Bisoni, Cesare, (1994)
-
Ein Meßkonzept für die Bankloyalität : Investitionen in Bank/Kunde-Beziehungen unter Risikoaspekten
Polan, Ralf, (1995)
- More ...
-
Eickholt, Jörn, (2006)
-
IT-Management - Spürbare Verbesserungen bei konsequenter Vorbereitung
Eickholt, Jörn, (1998)
- More ...