Bildungsdefizite coronabedingter Schulschließungen? Eine bildungshistorische Analyse
Year of publication: |
2020
|
---|---|
Authors: | Drewek, Peter |
Publisher: |
Mannheim : ZEW - Leibniz-Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung |
Subject: | Bildungsexpansion | Bildungsreform | Kosten von Schulschließungen |
Series: | ZEW Discussion Papers ; 20-073 |
---|---|
Type of publication: | Book / Working Paper |
Type of publication (narrower categories): | Working Paper |
Language: | German |
Other identifiers: | 1743032099 [GVK] hdl:10419/227624 [Handle] RePEc:zbw:zewdip:20073 [RePEc] |
Classification: | I21 - Analysis of Education ; i26 ; N34 - Europe: 1913- |
Source: |
-
Bildungsdefizite Corona-bedingter Schulschließungen? : eine bildungshistorische Analyse
Drewek, Peter, (2020)
-
Drucker, Luca Flóra, (2016)
-
Compulsory Schooling and the Returns to Education : A Re-examination
van Huellen, Sophie, (2018)
- More ...
-
Die "Open University", Entwicklung und Struktur
Drewek, Peter, (1972)
-
Drewek, Peter, (2021)
-
Bildungsdefizite Corona-bedingter Schulschließungen? : eine bildungshistorische Analyse
Drewek, Peter, (2020)
- More ...