Blueprinting, sequentielle Ereignismethode und Critical Incident Technique : drei Methoden zur qualitativen Messung von Dienstleitungsqualität
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Gelbrich, Katja |
Published in: |
Qualitative Marktforschung : Konzepte - Methoden - Analysen. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-0976-3. - 2009, p. 617-633
|
Subject: | Dienstleistungsqualität | Service quality | Messung | Measurement | Theorie | Theory |
-
Pandey, Pushkal Kr., (2019)
-
Dienstleistungsqualität im Handel
Deppisch, Carl Georg, (1997)
-
Measuring quality in social care services : theory and practice
Malley, Juliette, (2010)
- More ...
-
Customers’ reactions to different organizational tactics in a service termination context
Nazifi, Amin, (2019)
-
Matching digital companions with customers: The role of perceived similarity
Gelbrich, Katja, (2023)
-
Konfliktstile im interkulturellen Vergleich
Gelbrich, Katja, (2008)
- More ...