Change Communication als Erfolgsfaktor für Veränderungsprozesse
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Kaune, Axel ; Kreßmann, Katja ; Wagner, Ariane-Sissy |
Published in: |
Trendbuch Personalentwicklung ... : Ausbildung, Weiterbildung, Management Development. - Köln : Luchterhand - eine Marke von Wolters Kluwer Deutschland, ZDB-ID 2636612-5. - Vol. 21.2012, p. 175-182
|
Subject: | Barack Obama | Organisatorischer Wandel | Organizational change | Kommunikation | Communication | Wahlkampf | Electoral campaign | Staatsoberhaupt | Head of state | USA | United States |
-
The people's choice : how the voter makes up his mind in a presidential campaign
Lazarsfeld, Paul Felix, (1968)
-
The message matters : the economy and presidential campaigns
Vavreck, Lynn, (2009)
-
Presidential pork : White House influence over the distribution of federal grants
Hudak, John, (2014)
- More ...
-
Change Communication als Erfolgsfaktor für Veränderungsprozesse
Kaune, Axel, (2012)
-
Wagner, Ariane-Sissy, (2019)
-
Change Communication : Die Rede als Instrument im Kontext von Theorie, Empirie und Praxis
Kaune, Axel, (2016)
- More ...