Changes in the producer-consumer relationship in electronic commerce - examples from book publishing and trade
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Riehm, Ulrich |
Published in: |
Business ethics and the electronic economy : with 4 tables. - Berlin : Springer, ISBN 3-540-22150-6. - 2004, p. 44 - 58
|
Subject: | Prosumer | Online-Handel | Online retailing | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Lieferantenmanagement | Supplier relationship management | Electronic Commerce | E-commerce | Buchverlag | Book publishing | Buchhandel | Book trade | Digitale Güter | Digital goods |
-
Riehm, Ulrich, (2011)
-
Riehm, Ulrich, (2003)
-
Are e-books a different channel? : multichannel management of digital products
Li, Hui, (2021)
- More ...
-
Elektronisches Publizieren : eine kritische Bestandsaufnahme
Riehm, Ulrich, (1992)
-
Geschäftsmodelle für den Handel mit niedrigpreisigen Gütern im Internet
Riehm, Ulrich, (1999)
-
Postdienste und moderne Informations- und Kommunikationstechnologien : Endbericht zum TA-Projekt
Riehm, Ulrich, (2013)
- More ...