Co-branding internationally : Everyone wins?
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Ueltschy, Linda C. ; Laroche, Michel |
Published in: |
The journal of applied business research. - Littleton, Colo. : CIBER Research Inst., ISSN 0892-7626, ZDB-ID 1107555-7. - Vol. 20.2004, 3, p. 91-102
|
Subject: | Marketingkooperation | Marketing cooperation | USA | United States | Erfolgsfaktor | Success factor | Markenführung | Brand management |
-
Einsatz des Co-Branding in Unternehmen - Best-practise-Beispiele aus der Schweiz
Boenigk, Michael, (2006)
-
Einsatz des Co-Branding in Unternehmen : Best-practise-Beispiele aus der Schweiz
Boenigk, Michael, (2008)
-
"Drum prüfe, wer sich bindet ..." - eine empirische Untersuchung zur Wirkung von Markenkooperationen
Jenewein, Wolfgang, (2007)
- More ...
-
Ueltschy, Linda C., (2009)
-
A Pan-European approach to customer satisfaction : an optimal strategy?
Ueltschy, Linda C., (2008)
-
The influence of culture, emotions, intangibility, and atmospheric cues on online behavior
Mazaheri, Ebrahim, (2014)
- More ...