Collective prototyping: a consumer policy strategy to encourage ecological marketing
Year of publication: |
2000
|
---|---|
Authors: | Neuner, Michael |
Published in: |
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences. - Dordrecht : Springer, ISSN 0168-7034, ZDB-ID 230313-9. - Vol. 23.2000, 2, p. 153-175
|
Subject: | Öko-Produkt | Sustainable product | Marketing |
-
Hüser, Annette, (1996)
-
Ökologische Senkrechtstarter : die Studie zu grünen Markterfolgen
Knell, Wolfgang, (1993)
-
Bodenstein, Gerhard, (1998)
- More ...
-
Raab, Gerhard, (2008)
-
Politischer Konsum : Wesen, Erscheinungsformen und Bedeutung
Neuner, Michael, (2007)
-
Konsumperspektiven : Verhaltensaspekte und Infrastruktur : Gerhard Scherhorn zur Emeritierung
Neuner, Michael, (1998)
- More ...