Commercial Use of Conjoint Analysis in Germany, Austria, and Switzerland
Year of publication: |
2002-08-01
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Authors: | Hartmann, Adriane ; Sattler, Henrik |
Publisher: |
Universität <Hamburg> / Department Wirtschaftswissenschaften |
Subject: | Conjoint Measurement | Marktforschungsinstitut | Produktentwicklung |
- 1. Introduction
- 2. Research Design
- 3. Update of the Wittink/Vriens/Burhenne (1994) Study for Germany, Austria and Switzerland
- 4. Two Methodological Problems of CA
- 4.1 Compensatory Models
- 4.2 Number of Attributes
- 5. Practitioners' Satisfaction with the Methods Applied
- 6. Summary and Conclusions
-
Die Eignung von Verfahrensvarianten der Conjoint-Analyse zur Gestaltung von Produktbündeln
Klein, Andreas, (2012)
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Richter, Magnus, (2016)
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Performance statistischer und informationstheoretischer Verfahren in der Conjoint-Analyse
Rudolph, Sandra, (2012)
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Wie robust sind Methoden zur Präferenzmessung?
Hartmann, Adriane, (2002)
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Commercial use of conjoint analysis in Germany, Austria, and Switzerland
Hartmann, Adriane, (2002)
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Präferenzmessung - Wie robust sind Methoden zur Präferenzmessung?
Hartmann, Adriane, (2004)
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