Comparing small- and large-scale models of multicategory buying behavior
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Hruschka, Harald |
Published in: |
Journal of forecasting. - Chichester : Wiley, ISSN 0277-6693, ZDB-ID 783432-9. - Vol. 32.2013, 5, p. 423-434
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Theorie | Theory | KMU | SME |
-
Understanding the purchase behaviour of small cars users using means and end chain theory
Mittal, Sanjiv, (2012)
-
Zur Dynamik des Konsumentenverhaltens im mittelständischen Einzelhandel
Huf, Kerstin, (2005)
-
Adebayo, Nathaniel Adeyemi, (2013)
- More ...
-
Die Bewährung von Ankerpreismodellen bei der Erklärung der Markenwahl
Hruschka, Harald, (2001)
-
Hruschka, Harald, (2000)
-
Semi-parametrische Marktanteilsmodellierung
Hruschka, Harald, (2000)
- More ...