Competitive advantage and innovation : some possibilities of increasing the supply of corporate social responsibility in non-industrialized regions? ; a case study in the Brazilian automotive industry
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Authors: | Madruga, Kátia |
Published in: |
Produktion und Umwelt : P & U ; Schriftenreihe des Lehrstuhls für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, Produktionswirtschaft und Industriebetriebslehre, Universität Bremen. - Bremen : Univ. Bremen, Fachbereich 7, ISSN 1434-0453, ZDB-ID 2003247-X. - Vol. 6,1
|
Publisher: |
Bremen : Univ., Lehrstuhl für Allg. Betriebwirtschaftlehre, Produktionswirtschaft und Industriebetriebslehre |
Subject: | Brasilien | Kraftfahrzeugindustrie | Innovation | Wettbewerb |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Éthique économique, entreprise et environnement
Buthion-Nardy, Valérie, (1998)
-
Frischknecht, Rolf, (1998)
-
Engineering and environmental ethics : a case study approach
Wilcox, John, (1998)
- More ...
-
Goldmann, Gerhard, (2010)
-
Umweltmanagement durch angewandte Universitätsprojekte : Erfahrungen aus dem Projekt "Quatro Mais"
Henkels, Carina, (2010)
-
Wirtschaft und Nachhaltigkeit : Anpassung oder Veränderung?
Madruga, Kátia Rodrigues, (2010)
- More ...