Confinanza: una variable clave para la sociedad y para la empresa
Year of publication: |
2003
|
---|---|
Authors: | Sell, Friedrich L. |
Published in: |
Revista del Instituto de Estudios Económicos. - Madrid : [Verlag nicht ermittelbar], ISSN 0210-9565, ZDB-ID 865183-8. - 2003, 1, p. 71-86
|
Subject: | Vertrauen | Confidence | Theorie | Theory |
-
Overconfidence and social signalling
Burks, Stephen V., (2013)
-
Making sense of overconfidence in market entry
Cain, Daylian M., (2015)
-
The role of confidence in truthful revelation of private values
Parkhurst, Gregory M., (2014)
- More ...
-
Confidence and the Erosion of Confidence: Economic Functions and Effects
Sell, Friedrich L., (2004)
-
Währungspolitik im Dienste von Entwicklung: Immer noch ein Forschungsprogramm!
Sell, Friedrich L., (2004)
-
Vertrauen: Substitut oder Komplement zu formellen Institutionen?
Sell, Friedrich L., (2005)
- More ...