Coopetition als Managementgrundlage der internationalen Destination Bodensee
Year of publication: |
2011
|
---|---|
Authors: | Thimm, Tatjana |
Published in: |
Innovationen in Tourismus und Freizeit : Hypes, Trends und Entwicklungen. - Berlin : Erich Schmidt, ISBN 3-503-13098-5. - 2011, p. 195-212
|
Subject: | Destinationsmanagement | Destination management | Koopetition | Coopetition | Deutschsprachiger Raum | German-speaking countries | Bodenseeraum | Lake Constance region |
-
Generationenmanagement : Unternehmen durch den demografischen Wandel begleiten
Fredersdorf, Frederic, (2014)
-
Integrated management in tourism : the role of coopetition
Chim-Miki, Adriana F., (2020)
-
Patterns of network coopetition in a merged tourism destination
Grauslund, Dennis, (2021)
- More ...
-
Thimm, Tatjana, (2014)
-
Tango for Export : zur Kommodifizierung von Kulturvermittlung durch Tourismus
Thimm, Tatjana, (2014)
-
Indien-Tourismus : Märkte - Strukturen - Tendenzen
Thimm, Tatjana, (2011)
- More ...