Corporate Communications als Drehbuch für Erfolgsstories
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Rieger, Hannah ; Röschl, Claudia |
Published in: |
Family Business Handbuch : Zukunftssicherung von Familienunternehmen über Generationen. - Wien : Linde Verl., ISBN 3-7093-0119-X. - 2006, p. 282-288
|
Subject: | Familienunternehmen | Family business | Öffentlichkeitsarbeit | Public relations | Firmenimage | Corporate reputation |
-
Corporate social responsibility as a tool for employer branding and accounting disclosures
Adamović, Miljan, (2023)
-
Family business image and reputation : a model of the influencing factors, actions, and effects
Motoc, Adrian, (2019)
-
Familienunternehmen und die Medien : Abschied von alten Denkmustern
Dunsch, Jürgen, (2010)
- More ...
-
"Die eigene Leidenschaft gilt es, immer wieder zu erneuern"
Rieger, Hannah, (2008)
-
Rieger, Hannah, (2009)
-
Family Business Handbuch : Zukunftssicherung von Familienunternehmen über Generationen
Frasl, Erwin J., (2007)
- More ...